dinsdag 19 mei 2015


De afgelopen maand heb ik flink geshopt voor Hayley. Ik wil er dolgraag nog een shoplog over plaatsen, maar een dag duurt voor mij niet lang genoeg. Zodra ik de tijd en gelegenheid heb, zal ik zeker een blogje plaatsen erover. Begin juli heb ik in ieder geval 2 weken vakantie, dus dan moet het zeker gaan lukken ;).

Maar voor nu één aankoopje die ik nu al aan jullie wil laten zien. Dit bovenstaande blauwe rokje heb ik aangeschaft via de site Bol.com. Want ja daar hebben ze ook kinderkleding te koop. Die ene site waarvan je denkt dat ze alleen maar boeken en cd's hebben, heeft echt van alles! Via deze link vind je alle kinderkleding die ze te koop hebben staan. Dit blauwe rokje verdiende absoluut een plaatsje in de kast van Hayley. Want hoe roze ooit haar leven beïnvloedde, is nu (Elsa-) blauw de kleur der kleuren! En na eindeloos roze en Hello Kitty gedragen te hebben, is dit gewaagde kleurtje helemaal niet verkeerd. Het staat haar prachtig. Stiekem vind ik dat (Elsa-) blauw ook wel mooi hoor.

 
Wil je ook graag shoppen voor dat prachtige zomerweer (dat er hopelijk snel weer aankomt)? Via vouchercloud kun je kortingscodes en actiecodes van verschillende webshops vinden, waaronder Bol.com kortingscodes. Maar ook vind je er acties van andere webshops.

 
Winnen!!
 
Vind je het een leuk rokje? En zou je er ook graag 1 willen hebben voor je meisje? Schrijf dan hieronder welke kleur en maat je graag wilt hebben. Wie weet win jij dan ook zo heerlijk zomers rokje! (Mocht de kleur of maat niet meer beschikbaar zijn, dan ontvang je een leuke tegoed bon en mag je zelf iets uitkiezen.) Meedoen kan tot zaterdag 30 mei. Dus waag een kansje en laat rokjesdag maar komen!
 
Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend.
Categories: ,

5 opmerkingen:

  1. O wouw! Vind dit ook echt een rokje voor mijn meiden! In elsa blauw idd! Maat 110?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow mama een prinsessen rokje!!!!! Die wil ik wel hebben mama!!

    (aldus Hester over dit prachtige rokje).

    Graag zou Hester hem dus willen winnen in dezelfde kleur als Hayley aan heeft en dan maat 104/110 (ligt een beetje aan of het rokje groot valt dan 104 of juist wat kleiner dan 110)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ladygirlmagdalena20 mei 2015 om 08:29

    Wat leuke actie en het staat je dochter echt mooi die jurkje ik zou hem in de zelfde kleur willen frozen kleur leuk
    Gedeeld en geliked maat 98

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat de rokjes weer gedragen kunnen worden, ik zou graag mee doen voor een roze rok in maatje 134.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op strokenrokken. Deze vind ik dan ook prachtig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!