zaterdag 15 april 2017


Vrijdag 14 april op een hele Goede vrijdag, werd Hayden 4 jaar. Eindelijk is hij dan een kleuter. Na een aantal wendagen, gaat hij aankomende dinsdag dan echt beginnen op school. Ik weet nog wel hoe spannend ik het vond bij Hayley en dat ik er nogal tegenop keek. Nu weet ik wat ik kan verwachten en weet ik hoe erg hij er aan toe is. En ik ook. Rust in de ochtend is voornamelijk mijn ding waar ik naar uit kijk.

Volgende week zondag vieren we pas zijn feestje. En ook op dat moment vertellen we Hayden dat hij jarig is. Hij heeft toch nog geen besef van dag en tijd. Bij Hayley heb ik het ook altijd op die manier gedaan. Want op de dag dat ze 'jarig' zijn komt de visite en krijgen ze alle cadeaus. Nu is Hayley groot genoeg om het te snappen, maar Hayden nog niet. En dus gingen we gewoon een dagje naar de dierentuin om het stiekem te vieren. Had hij onbewust toch een hele leuke verjaardag. 

We hadden een tijdje geleden via vakantieveilingen al kaartjes gekocht voor Dierenpark Rhenen. En zo stapten we in alle vroegte in de auto, om richting Rhenen te rijden. Een klein uurtje rijden voor ons.



Het leuke aan dit dierenpark is, is dat het volop in ontwikkeling is. Precies een dag voor ons uitje waren de 2 panda's uit China aangekomen. De panda's hebben we helaas nog niet gezien. Die moeten eerst een aantal weken in quarantaine. Wel hebben we het ontzettend grote nieuwe Pandasia gezien. Dat is het verblijf van de panda's. Het is echt mega groot en mooi gemaakt. Super leuk dat de dierentuin zo'n investering doet.

Wat wel jammer is, is dat er nog wel een aantal gedeeltes zijn in de dierentuin die een flinke upgrade kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld het aquarium en het verblijf van de ijsberen.

Wat we vooral erg leuk vonden in de dierentuin, waren de giraffen. Die kun je echt van heel dichtbij bekijken, net als de olifanten. Ook is de indoorspeeltuin een groot succes bij de kinderen. Kinderen kunnen lekker spelen met vooral water en zand.

We waren al een lange tijd niet meer in een dierentuin geweest. De afgelopen jaren zijn we meer naar pretparken en speeltuinen geweest. En eigenlijk vinden we de dierentuin hartstikke leuk. En nu Hayden wat groter is, is het voor hem ook een stuk interessanter blijkbaar. Ik was bang dat hij het misschien niet zo heel leuk zou vinden, aangezien hij ook heel graag in een achtbaan gaat. Maar hij vond het super leuk. En ja stiekem vond hij de speeltuin het leukste, maar de dieren waren ook heel cool om te bekijken.



1 opmerking:

  1. Aah wat leuk, ik moet binnenkort ook echt weer eens naar Ouwehands!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!